dimecres, 11 de novembre del 2009

Yo soy de Alcorcon

Es que no em deixen un altre remei. Jo no voldria parlar tant del R.Madrid però és que amb el seu afany de protagonisme són sense portada de tota la informació esportiva.

M'ha costat molt triar entre la quantitat de titulars que em venien al cap per aquest article, n'hi tenia d'altres, fins i tot podria fer com una de les meves revistes favorites (El Jueves), que publiquen també les altres portades que podien haver fet.
La veritat és que s'ho haurien de fer mirar, i no només per ahir sinó perquè ja fa disset anys que no guanyen la copa del rei, ja és una generació de joves que no saben el que és veure aixecar aquesta copa al R.Madrid.
Sembla mentida que un club que aquest estiu s'ha gastat 300 milions d'euros no pugui amb un equip de 2a B que va sise en el seu grup, i aixo es el bonic de l'esport que a vegades els diners no ho fan tot, i molts cops la motivacio i l'esforç pot a la prepotencia i al poder economic.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada